Tuesday, March 23, 2010

Κάνουν εξετάσεις DNA στους μετανάστες για να τους δώσουν την υπηκοότητα!!!

...οι Εβραίοι στο Ισραήλ.

Αυτά πρέπει να βλέπουν οι "προοδευτικοί" που θαυμάζουν τους Εβραίους και τους υπερασπίζονται συνεχώς!!!
Γιατί δεν λέει κανένας κουβέντα για την ακραία ρατσιστική μεταναστευτική πολιτική του Ισραήλ και στην Ελλάδα δίνουν την ελληνική ιθαγένεια σε όποιον μπεί στην χώρα, νόμιμα ή παράνομα;

Οι Εβραίοι υποκριτές προωθούν σε όλο το πλανήτη την πολυπολιτισμικότητα,την ισότητα μεταξύ των ανθρώπων και τα "ανοιχτά σύνορα" αλλά στο Ισραήλ υποβάλλουν σε εξετάσεις DNA όσους δηλώνουν Εβραίοι και θέλουν να γίνουν Ισραηλινοί πολίτες.

"Σε εξέταση DNA αναγκάζονται να υποβληθούν όσοι Ρώσοι στο Ισραήλ υποστηρίζουν ότι έχουν εβραϊκές ρίζες, αλλά αυτό δεν μπορεί να αποδειχτεί από τα έγγραφα που διαθέτουν.
Την είδηση που προκάλεσε οργή στην κοινότητα των Ρωσοεβραίων επιβεβαίωσε χθες το ισραηλινό υπουργείο Εξωτερικών.
Η ίδια πηγή ισχυρίστηκε ότι η εξέταση DNA είναι η τελευταία λύση προκειμένου να αποδειχτεί η καταγωγή ορισμένων Ρώσων που διεκδικούν τα προνόμια των εκπατρισθέντων Εβραίων.
Την τελευταία δεκαετία έχουν μπει στο Ισραήλ περίπου 800.000 μετανάστες από την πρώην Σοβιετική Ένωση και αν αποδειχτεί ότι έχουν Εβραίους προγόνους παίρνουν την υπηκοότητα και δικαιούνται προνομίων και επιδοτήσεων."

«Ελευθεροτυπία», 4-7-98




7 comments:

Anonymous said...

Αν δεν κάνω λάθος οι πρώτοι άνθρωποι στον κόσμο σύμφωνα με την ΠΔ είνοι δύο Εβραίοι. Αν κάνουν εξετάσεις DNA σημαίνει μάλλον, ότι ούτε αυτοί πιστεύουν στα γραπτά τους.

Anonymous said...

H LEGOMENH XRISTIANIKH BIBLOS ME THN PALAIA KAI KAINH DIATHIKI EINAI ENA PARAMYTHI KATASKEVASMENO APO TOYS EBRAIOYS ME KLOPES APO TOYS MYTHOUS TON TRIGYRO ETHNON. EINAI TO POIO MATOMENO, POLEMOXARES KAI ALLOPROSALO PARAMYTHI POY EXEI GRAFTEI POTE.
PARADEIGMA:

1 Αγαπάτε αλλήλους! Ιησούς

2 «Τους εχθρούς μου εκείνους, τους μη
θελήσαντάς με βασιλεύσαι επ’ αυτούς, αγάγετε ώδε και κατασφάξατε αυτούς έμπροσθέν μου»
Ιησούς (Λουκά 19.27)

DYO EBRAIOI ARXAIOLOGOI GEMATOI PERIFANIA LEGANE STIN AGGLIKI THLEORASI OTI H BIBLOS NIKISE TON OMHRO GIATI EINAI POIO DIADEDOMENI STIN YFILIO ENO TA OMHRIKA EPI KSEXASTIKAN.

POIOI TELIKA EINAI OI EBRAIOI. YPARXOYN SIMITES-MOGGOLOI, MAYROI, XAZAROI KLP
GIA POIO DNA MILOYN OI ARXIPSEFTES TIS YFILIOY?
OLA OSA EINAI DITHEN ARXAIA KAI EBRAIKA EINAI APLA KATASKEYASMENA APO TOUS IDIOYS. DOLOPLOKOI KAI MYTHOPLOKOI.

Anonymous said...

Λουκά 19.27
Μην απομονώνετε φράσεις.
ολοκληρη η παραβολή :
11 Ἀκουόντων δὲ αὐτῶν ταῦτα προσθεὶς εἶπε παραβολὴν, διὰ τὸ ἐγγὺς αὐτὸν εἶναι Ἱερουσαλὴμ καὶ δοκεῖν αὐτοὺς ὅτι παραχρῆμα μέλλει ἡ βασιλεία τοῦ Θεοῦ ἀναφαίνεσθαι· 12 εἶπεν οὖν· Ἄνθρωπός τις εὐγενὴς ἐπορεύθη εἰς χώραν μακρὰν λαβεῖν ἑαυτῷ βασιλείαν καὶ ὑποστρέψαι. 13 καλέσας δὲ δέκα δούλους ἑαυτοῦ ἔδωκεν αὐτοῖς δέκα μνᾶς καὶ εἶπε πρὸς αὐτούς· πραγματεύσασθε ἐν ᾧ ἔρχομαι. 14 οἱ δὲ πολῖται αὐτοῦ ἐμίσουν αὐτόν, καὶ ἀπέστειλαν πρεσβείαν ὀπίσω αὐτοῦ λέγοντες· οὐ θέλομεν τοῦτον βασιλεῦσαι ἐφ’ ἡμᾶς. 15 καὶ ἐγένετο ἐν τῷ ἐπανελθεῖν αὐτὸν λαβόντα τὴν βασιλείαν, καὶ εἶπε φωνηθῆναι αὐτῷ τοὺς δούλους τούτους οἷς ἔδωκε τὸ ἀργύριον, ἵνα ἐπιγνῷ τίς τί διεπραγματεύσατο. 16 παρεγένετο δὲ ὁ πρῶτος λέγων· κύριε, ἡ μνᾶ σου προσειργάσατο δέκα μνᾶς. 17 καὶ εἶπεν αὐτῷ· εὖ, ἀγαθὲ δοῦλε! ὅτι ἐν ἐλαχίστῳ πιστὸς ἐγένου, ἴσθι ἐξουσίαν ἔχων ἐπάνω δέκα πόλεων. 18 καὶ ἦλθεν ὁ δεύτερος λέγων· κύριε, ἡ μνᾶ σου, ἐποίησε πέντε μνᾶς. 19 εἶπε δὲ καὶ τούτῳ· καὶ σὺ γίνου ἐπάνω πέντε πόλεων. 20 καὶ ἕτερος ἦλθε λέγων· κύριε, ἰδοὺ ἡ μνᾶ σου, ἣν εἶχον ἀποκειμένην ἐν σουδαρίῳ. 21 ἐφοβούμην γάρ σε, ὅτι ἄνθρωπος αὐστηρὸς εἶ· αἴρεις ὃ οὐκ ἔθηκας, καὶ θερίζεις ὃ οὐκ ἔσπειρας, καὶ συνάγεις ὅθεν οὐ διεσκόρπισας. 22 λέγει αὐτῷ· ἐκ τοῦ στόματός σου κρινῶ σε, πονηρὲ δοῦλε. ᾔδεις ὅτι ἄνθρωπος αὐστηρός εἰμι ἐγὼ, αἴρων ὃ οὐκ ἔθηκα, καὶ θερίζων ὃ οὐκ ἔσπειρα καὶ συνάγων ὅθεν οὐ διεσκόρπισα. 23 καὶ διατί οὐκ ἔδωκας τὸ ἀργύριόν μου ἐπὶ τὴν τράπεζαν, καὶ ἐγὼ ἐλθὼν σὺν τόκῳ ἂν ἔπραξα αὐτὸ; 24 καὶ τοῖς παρεστῶσιν εἶπεν· ἄρατε ἀπ' αὐτοῦ τὴν μνᾶν καὶ δότε τῷ τὰς δέκα μνᾶς ἔχοντι. 25 καὶ εἶπον αὐτῷ· κύριε, ἔχει δέκα μνᾶς. 26 λέγω γὰρ ὑμῖν ὅτι παντὶ τῷ ἔχοντι δοθήσεται, ἀπὸ δὲ τοῦ μὴ ἔχοντος καὶ ὃ ἔχει ἀρθήσεται ἀπ' αὐτοῦ. 27 πλὴν τοὺς ἐχθρούς μου ἐκείνους, τοὺς μὴ θελήσαντάς με βασιλεῦσαι ἐπ' αὐτοὺς, ἀγάγετε ὧδε καὶ κατασφάξατε αὐτοὺς ἔμπροσθέν μου.

Anonymous said...

11 Ἀκουόντων δὲ αὐτῶν ταῦτα προσθεὶς εἶπε παραβολὴν, διὰ τὸ ἐγγὺς αὐτὸν εἶναι Ἱερουσαλὴμ καὶ δοκεῖν αὐτοὺς ὅτι παραχρῆμα μέλλει ἡ βασιλεία τοῦ Θεοῦ ἀναφαίνεσθαι· 12 εἶπεν οὖν· Ἄνθρωπός τις εὐγενὴς ἐπορεύθη εἰς χώραν μακρὰν λαβεῖν ἑαυτῷ βασιλείαν καὶ ὑποστρέψαι. 13 καλέσας δὲ δέκα δούλους ἑαυτοῦ ἔδωκεν αὐτοῖς δέκα μνᾶς καὶ εἶπε πρὸς αὐτούς· πραγματεύσασθε ἐν ᾧ ἔρχομαι. 14 οἱ δὲ πολῖται αὐτοῦ ἐμίσουν αὐτόν, καὶ ἀπέστειλαν πρεσβείαν ὀπίσω αὐτοῦ λέγοντες· οὐ θέλομεν τοῦτον βασιλεῦσαι ἐφ’ ἡμᾶς. 15 καὶ ἐγένετο ἐν τῷ ἐπανελθεῖν αὐτὸν λαβόντα τὴν βασιλείαν, καὶ εἶπε φωνηθῆναι αὐτῷ τοὺς δούλους τούτους οἷς ἔδωκε τὸ ἀργύριον, ἵνα ἐπιγνῷ τίς τί διεπραγματεύσατο. 16 παρεγένετο δὲ ὁ πρῶτος λέγων· κύριε, ἡ μνᾶ σου προσειργάσατο δέκα μνᾶς. 17 καὶ εἶπεν αὐτῷ· εὖ, ἀγαθὲ δοῦλε! ὅτι ἐν ἐλαχίστῳ πιστὸς ἐγένου, ἴσθι ἐξουσίαν ἔχων ἐπάνω δέκα πόλεων. 18 καὶ ἦλθεν ὁ δεύτερος λέγων· κύριε, ἡ μνᾶ σου, ἐποίησε πέντε μνᾶς. 19 εἶπε δὲ καὶ τούτῳ· καὶ σὺ γίνου ἐπάνω πέντε πόλεων. 20 καὶ ἕτερος ἦλθε λέγων· κύριε, ἰδοὺ ἡ μνᾶ σου, ἣν εἶχον ἀποκειμένην ἐν σουδαρίῳ. 21 ἐφοβούμην γάρ σε, ὅτι ἄνθρωπος αὐστηρὸς εἶ· αἴρεις ὃ οὐκ ἔθηκας, καὶ θερίζεις ὃ οὐκ ἔσπειρας, καὶ συνάγεις ὅθεν οὐ διεσκόρπισας. 22 λέγει αὐτῷ· ἐκ τοῦ στόματός σου κρινῶ σε, πονηρὲ δοῦλε. ᾔδεις ὅτι ἄνθρωπος αὐστηρός εἰμι ἐγὼ, αἴρων ὃ οὐκ ἔθηκα, καὶ θερίζων ὃ οὐκ ἔσπειρα καὶ συνάγων ὅθεν οὐ διεσκόρπισα. 23 καὶ διατί οὐκ ἔδωκας τὸ ἀργύριόν μου ἐπὶ τὴν τράπεζαν, καὶ ἐγὼ ἐλθὼν σὺν τόκῳ ἂν ἔπραξα αὐτὸ; 24 καὶ τοῖς παρεστῶσιν εἶπεν· ἄρατε ἀπ' αὐτοῦ τὴν μνᾶν καὶ δότε τῷ τὰς δέκα μνᾶς ἔχοντι. 25 καὶ εἶπον αὐτῷ· κύριε, ἔχει δέκα μνᾶς. 26 λέγω γὰρ ὑμῖν ὅτι παντὶ τῷ ἔχοντι δοθήσεται, ἀπὸ δὲ τοῦ μὴ ἔχοντος καὶ ὃ ἔχει ἀρθήσεται ἀπ' αὐτοῦ. 27 πλὴν τοὺς ἐχθρούς μου ἐκείνους, τοὺς μὴ θελήσαντάς με βασιλεῦσαι ἐπ' αὐτοὺς, ἀγάγετε ὧδε καὶ κατασφάξατε αὐτοὺς ἔμπροσθέν μου.

Anonymous said...

Μην απομονώνεταε φράσεις.
Η φράση (Λουκά 19.27)
ανήκει σε παραβολή της οποίας το πλήρες κείμενο μπορείτε να το βρείτε στο link http://www.myriobiblos.gr/bible/nt2/luke/19.asp

Anonymous said...

ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΟ Ή ΟΧΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ. October 5, 2010 10:41 AM

ΛΕΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΦΑΞΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΑΣΙΛΕΥΣΕΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΕΠ ΑΥΤΩΝ

ΤΟ ΕΒΡΑΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ

Anonymous said...

http://www.oodegr.co/neopaganismos/ag.grafi/sfagi1.htm

Αναφέρεται στον Σατανά και τους ακόλουθούς του οι οποίοι πάντα πολεμούν το σώμα της Εκκλησίας, δες παρακάτω την παραβολή που λέει ότι έστειλε τον Υιό του και τον έσφαξαν. Ρωτάει τι να τους κάνει και τον λένε κακούς κακώς απωλέσει αυτούς. Μιλάμε για τους πολέμιους τον καιρό που θα έρθει στην δευτέρα παρουσία.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails