Friday, March 29, 2013

Οι Πακιστανοί πρώτοι μάγκες στην Ελλάντα! Περιστατικό με κάγκουρα Πακιστανό


Χτες ένοιωσα πολύ μ@λάκας. όταν οδηγώντας το αυτοκίνητο, άρχισε να κορνάρει ένα μηχανάκι , γιατί ήθελε να προσπεράσει από δεξιά...
Στο φανάρι άνοιξα το δεξί παράθυρο, να του ζητήσω τον λόγω, γιατί φωνάζει!
Βλέπω ένα πακιστανο-μπακλαντές με κράνος και ένα σάπιο παπί. - πακιστανός: θέλω να περάσω και με κλείνεις. - Εγώ: από πότε προσπερνάμε από δεξιά. - Πακιστανός: θέλω να περάσω και με κλείνεις. - Εγώ: άντε ρε, μάθε να οδηγείς - πακιστανός: με νεύρα…..εσύ να μάθεις να οδηγείς τώρα, ο μαλάκας είμαι εγώ, γιατί, πήγα φαντάρος και πλήρωνε ο πατέρας μου, έχει πληρώσει ένα βουνό λεφτά να με σπουδάσει το πανεπιστήμιο, έχει πληρώσει τα πάντα σε αυτό το γαμημένο κράτος, μέχρι σχεδόν τα 24μου. Έχω πληρώσει ένα βουνό λεφτά για ασφάλεια και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και τώρα αν πάω σε γιατρό και δεν έχω να πληρώσω μετρητά, θα με αφήσουν να πεθάνω.
Είμαι 47 χρόνων και παρόλο που δουλεύω από τα 24μου δεν έφτιαξα τίποτα, σε αυτή την ζωή, το μόνο που κατάφερα είναι να βγάζω τα έξοδα της οικογένειας μου.
Πάω και έρχομαι με ένα σαραβαλάκι 12ετίας. Δεν ανέχομαι να με προσβάλει κανένα ξενικό ούτε ντόπιο @ρχίδι, χτες το μόνο που με κώλωσε ήταν η πινακίδα του αυτοκινήτου μου ή κάτι που μπορεί να προδώσει την ταυτότητα μου.
Έχω πλέον τρελαθεί…νομίζω ότι μαζί με εμένα είναι πολύ κόσμος στα όρια του.
Γιώργος, ένας φουκαράς ακόμα!!! 

Το σχόλιο του αναγνώστη είναι εδώ

http://www.eglimatikotita.gr/2013/03/blog-post_589.html

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails