Saturday, June 1, 2013

ΓΙΑΤΡΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ ΤΟ Α.Τ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ: ΣΤΑ ΩΠΑ-ΩΠΑ ΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΣΤΟ ΦΤΥΣΙΜΟ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ



"Θα ήθελα να σας αναφέρω περιστατικό που μόλις μου συνέβη στο Α.Τ. Αμπελοκήπων Μάιος 26, 2013 και περί ώρας 16:30μμ

Διαβάζοντας το άρθρο σας http://www.makeleio.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=16893:-----de-facto----&catid=4:2012-02-11-12-49-59&Itemid=2

περί του Νόμου 3984/11 ( ΦΕΚ 150/27-6-2011 ) άρθρο 9, περί « Εικαζόμενης Συναίνεσης » για μεταμοσχεύσεις με ισχύει από Ιούνιος 1, 2013 για τον ( Ε.Ο.Μ. )

Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων αφού συνέταξα και εγώ και οι γονείς μου υπέγραψαν την Δήλωση περί άρνησης του άρθρου 8 Ν.1599/1986 πήγα στο Α.Τ. Αμπελοκήπων ( και ως ιατρός και μοναχοπαίδι για τους ηλικιωμένους γονείς μου αφού το θέμα είναι και ιατρικό και άπτεται άμεσα της ειδικότητάς μου μια και εμπίπτει στην ιατρική ) και αφενός οι δύο Ειδικοί Φρουροί στην είσοδο με το που επέδειξα την Ιατρική Ταυτότητα του ΙΣΑ και είπα την ιδιότητά μου και τον σκοπό που πήγα στο Α.Τ. με απαξιοτικό τρόπο μια μου είπαν αριστερά μια δεξιά να πάω ( λες και δεν ήξεραν που είναι το ανάλογο γραφείο για το γνήσιο της υπογραφής ) και ΟΚ πήγα και περίμενα αφού μπροστά μου ήταν από πρώην Ανατολική χώρα ( το συμπέρανα από το εξώφυλλο των διαβατηρίων που κρατούσαν οι κοπέλες και τα φυσικά χαρακτηριστικά τους σαν ιατρός ) τον Αξιωματικό Υπηρεσίας ( που ήταν προς έκπληξή μου Υπαξιωματικός με διακριτικά Αρχιλοχίας ( Στρατός Ξηράς ) – Αρχιφύλακας ΚΑΡΕΤΣΟΣ Δημήτριος ).

Όσο περίμενα έξω από το γραφείο ήρθαν 2 έγχρωμοι ( ένας άντρας και μία γυναίκα ) για να δουν κρατούμενο από τα υπόγεια κρατητήρια ( που ο έγχρωμος άντρας ) λέει στον ένα από τους δύο ειδικούς φρουρούς « ήρθα να του πω να απαρνηθεί το πολιτικό άσυλο που έχει » και ο ένας ειδικός φρουρός ο ένας έμεινε στο φυλάκιο και ο άλλος πήγε κάτω στο υπόγειο κρατητήριο λέγοντας γελώντας στο κάτω συνάδελφό του μάλλον « ήρθε ο δικηγόρος του » ΑΛΛΑ εγώ δεν είδα την επίδειξη καμίας δικηγορικού συλλόγου ταυτότητας ΔΣΑ ( όπως έπραξα εγώ με του ΙΣΑ ) και αφού ανέβασε τον κρατούμενο, χωρίς χειροπέδες έκατσαν και οι 3 δίπλα μου κάτω στα σκαλάκια και στην πόρτα του ασανσέρ και μίλαγαν. Ερωτώ:

ΕΡΩΤΗΣΗ 1η Αυτή είναι η αντιμετώπιση έγχρωμου κρατούμενου χωρίς χειροπέδες σε αφύλακτο χώρο μπροστά στην είσοδο του Α.Τ.;

ΕΡΩΤΗΣΗ 2η Εάν ο κρατούμενος έπιανε εμένα ως όμηρο ή τις κοπέλες του Ανατολικού Μπλόκ τι θα γινόταν;

ΕΡΩΤΗΣΗ 3η Εάν ο κρατούμενος δραπέτευε ( έτρεχε έξω από το τμήμα ) τι θα γινόταν;

ΕΡΩΤΗΣΗ 4η Γιατί ο φερόμενος έγχρωμος ως δικηγόρος δεν επέδειξε την ταυτότητά του ΔΣΑ και υπήρχε τόση χαλαρότητα και οικειότητα;

ΕΡΩΤΗΣΗ 5η Η συνάντηση κρατούμενου με τον οποιοδήποτε δεν θα έπρεπε να λάβει χώρα σε δωμάτιο με κάμερα ή καθρέπτη διπλής όψης κλειδωμένο και με κάγκελα στο παράθυρο;

ΕΡΩΤΗΣΗ 6η Με αυτό που άκουσα άθελά μου δηλαδή ποιο το μήνυμα προς τους Λαθρομετανάστες είναι αυτό που δίνουμε σαν χώρα; « Ελάτε σας δίνουμε Πολιτικό Άσυλο, κάνετε παράπτωμα, σας συλλαμβάνουμε και μετά απαρνείστε το πολιτικό άσυλο για να μην πληρώσετε το αδίκημά σας και να επικαλεστείτε ότι η χώρα από την οποία προέρχεστε δεν έχει υπογράψει δικαστική σύμβαση με την ΕΛΛΑΣ την πατρίδα μας και άρα να φύγετε και να απελαθείτε χωρίς δίκη! » Τα θερμά μου συγχαρητήρια για την εικόνα της πατρίδας μου της ΕΛΛΑΣ και για την εικόνα που δίνετε στο εξωτερικό!

Πάμε σε εμένα τώρα, αφού εισέρχομαι στο γραφείο και με σεβασμό κτύπησα την ανοικτή πόρτα και ζήτησα την άδεια από το όργανο της τάξης για να εισέλθω, έδωσα την ταυτότητα του ΙΣΑ και είπα ότι είμαι ιατρός και θέλω το γνήσιο της υπογραφής για εμένα και τους ηλικιωμένους γονείς μου για να υποβάλω αύριο στον Ε.Ο.Μ. δίνοντας τις υπεύθυνες δηλώσεις και τις Αστυνομικές ταυτότητες μας. Το όργανο αφού μου είπε ότι δεν δύναται να υπογράψει το γνήσιο της υπογραφής για τους ηλικιωμένους γονείς μου, και μου έκανε παρατήρηση ότι θα έπρεπε να υπογράψω ενώπιον του [ και ας είχε μπροστά του (α.) εμένα, (β.) την ταυτότητα του ΙΣΑ, ( γ.) την Αστυνομική μου ταυτότητα ] κάνοντας ( από ταραχή δεν γνωρίζω ) και λάθος στην αναγραφή του ονόματός μου « Ευθύμιιος » αντί του ορθού που μετά διόρθωσε με μουτζούρα « Ευθύμιος » με ρώτησε εάν δύνανται ( πλησιάζουν τα 80 έτη οι ηλικιωμένοι γονείς μου, είδε τις ηλικίες τους από τις Αστυνομικές τους ταυτότητες και την υπεύθυνη δήλωση ) να προσέλθουν στο Α.Τ. Απάντησα στο όργανο ότι ο πατέρας μου δύναται ΑΛΛΑ η μητέρα μου λόγω του ότι βρίσκεται σε κατ' οίκον νοσηλεία δεν δύναται να παραστεί. Το όργανο ( πόλισμαν ) μου απάντησε ότι δια την αξιότιμο μητέρα μου ή να την βάλω στο αυτοκίνητο και να την πάω μπροστά στο Α.Τ. και να κατέβει να την δει μέσα στο αυτοκίνητο και να υπογράψει εκεί ή να καλέσω στο σπίτι την Δημοτική Αστυνομία ( του κ. Καμίνη Δήμος Αθηναίων ) για να παραστεί! Του είπα μήπως επειδή σαν επίθετο είμαστε οικογενειακώς γνωστοί μια και έχω θείους στην Χωροφυλακή ( μετά το 1983 ΕΛ.ΑΣ. ) και εάν μπορούσε να με εξυπηρετήσει μια και το θέμα αφορά μεταμοσχεύσεις και είναι ιατρικό, ή εάν χρειάζεται χαρτόσημο της Ελληνικής Αστυνομίας ως ήξερα από τους θείους μου, το όργανο ( πόλισμαν ) απάντησε αρνητικά και στα δύο, και μου ευχήθηκε καλό απόγευμα και εγώ παρομοίως ανταπάντησα φεύγοντας. Να σημειώσω ότι στην όλη άνωθεν συνομιλία μας δεν υπήρχαν μάρτυρες μια και ήμασταν μόνο εμείς οι δύο παρόντες και ουδείς άλλος εις το γραφείο και κανείς δεν στέκονταν εις την ανοικτή πόρτα του γραφείου του οργάνου ( πόλισμαν ).

ΕΡΩΤΗΣΗ 7η Τόση ταλαιπωρία λοιπόν για την άρρωστη μητέρα μου τελικώς για το γνήσιο της υπογραφής σε υπεύθυνη δήωση για τις μεταμοσχεύσεις;

Τα αναφέρω αυτά για να δείτε αφενός οι λαθρομετανάστες πως αντιμετωπίζονται με τι ευκολία λες και είναι είδος προς εξαφάνιση και μάλιστα προστατευόμενο είδος από την WWF ( όπως π.χ. το αρκουδάκι πάντα http://wwf.panda.org/ ), και επί της ευκαιρίας να ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαι ρατσιστής ΑΛΛΑ πιστεύω σε μια ποσόστωση με βάση π.χ. νόμο μεταναστευτικό Η.Π.Α. του Προέδρου Ομπάμα με τον οποίον θα έπρεπε στην ΕΛΛΑΣ να είχαμε περί τους 300.000 λαθρομετανάστες και μόνο εξ αυτών 24.000 να είχαν λάβει την Ελληνική υπηκοότητα, και αφετέρου για να δείτε τι γίνεται με το που ακούν υπεύθυνη δήλωση κατά του νόμου του ΓΑΠ με τις μεταμοσχεύσεις περί « Εικαζόμενης Συναίνεσης » Νόμος 3984/11. Επίσης θεωρώ ότι εάν υπήρχε η Χωροφυλακή που έχει επιδείξει άριστο έργο κοινωνικό δεν θα ήταν τόσο αέρα πατέρα τα πράγματα ούτε για τους λαθρομετανάστες ούτε για τον UCK βλέπε π.χ. απόδραση από φυλακές των Τρικάλων και οδομαχίες στην Κόρινθο με θύμα την άτυχη νεαρή κοπέλα που σκοτώθηκε. ΝΤΡΟΠΗ μόνο αυτό έχω να πω! Πάει η πατρίδα μας η ΕΛΛΑΣ!

Σας ευχαριστώ που διαβάσατε το γράμμα μου.

Μετά τιμής.

Ευθύμιος Κονταξής Μ.D."

http://lougantina.blogspot.com/2013/05/blog-post_3181.html

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails