Friday, September 27, 2013

Δείτε τι ωραία που περιποιήθηκαν Κούρδοι "μετανάστες" αντιρατσιστούλη ηθοποιό που τους βοήθησε... (Βίντεο)

Δείτε το θέμα όπως κυκλοφορεί και τα συμπεράσματα δικά σας:
Ο Ζαχαρίας Ρόχας είχε δεχτεί επίθεση πριν από μερικά χρόνια από Κούρδους μετανάστες, είχε δηλώσει ωστόσο, ότι η παραβατικότητα δεν έχει εθνικότητα κι έτσι στοχοποιήθηκε. Σήμερα, αφηγείται την ιστορία του στην Τατιάνα Στεφανίδου...

Η επίθεση από Κούρδους
"Μένω στο κέντρο σε σπίτι που αγόρασα πριν από 15 χρόνια. Η πρώτη μας επαφή με την κρίση ήταν όταν η πλατεία Κουμουνδούρου καταλήφθηκε από Κούρδους. Όλοι, τιμώντας τον κουρδικό λαό, πήγαμε την κουβέρτα που μας περίσσευε στο διπλανό μας. Στην πολυκατοικία μου όμως έμενε μια συμμορία Κούρδων που έκανε ληστείες. Μου έγδυσαν το σπίτι, μου πήραν όλα μου τα ρούχα. Μετά από έξι μήνες "σκοτωνόντουσαν" μεταξύ του τα ξημερώματα κι έκανα το λάθος να καλέσω την αστυνομία. Βρέθηκα με 10 μαχαίρια στο λαιμό και άλλους 20 γύρω μου να μου λένε ότι κάνω το λάθος να πιστεύω ότι εδώ είναι ελληνικό έδαφος. Ένας από αυτούς με κάρφωσε στο πόδι. Ώσπου να έρθει η αστυνομία αυτοί εξαφανίστηκαν. Οι αστυνομικοί δεν κατέβηκαν καν από το περιπολικό, ήταν δύο νέα παιδιά πανικόβλητα. Μπήκα στο ασθενοφόρο κι έφυγα".


Η στοχοποίηση από ακροδεξιούς

"Κάποια στιγμή έδωσα μια συνέντευξη που έλεγε ότι η παραβατικότητα δεν έχει εθνικότητα. Άρχισαν να κάνουν κάποια χυδαία σχόλια στο διαδίκτυο, μεταξύ των οποίων "φάτε τον γιατί είναι καλλιτέχνης". Πήγα στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος, αλλά μου είπαν ότι δεν μπορούσα να κάνω τίποτα γιατί ήταν μέσω facebook. Εγκατέλειψα το σπίτι μου για δύο χρόνια. Πήγα στο νοίκι και γύρισα μετά από δύο χρόνια όταν ένας Αλβανός ανέλαβε την πολυκατοικία να την διορθώσει. Έδιωξε όλους τους παλιούς ένοικους και έβαλε καινούργιους". 

Γιατί οι ψηφοφόροι οδηγήθηκαν στη Χρυσή Αυγή;

"Όλη αυτή η μίξη... ένας Αλβανός που δίνει καινούργια προοπτική στη ζωή μου... ένας Κούρδος που μαχαιρώνει... ένας Κούρδος που του έδωσα μια κουβέρτα... ένας χρυσαυγίτης που με στοχοποιεί... Περπατούσα στο δρόμο και δεν ήξερα αν θα με φάει ένας Έλληνας, ένας πολύ Έλληνας ή ένας Κούρδος. Η μικροαστική τάξη των Ελλήνων, η πιο επισφαλής τάξη, η πιο αποδοτική, η τάξη που μπήκε στο στόχαστρο του ΔΝΤ και κονιορτοποιήθηκε ήθελε άμεση αντίδραση και τιμωρία και έπεσε με τα μούτρα στη Χρυσή Αυγή". 

Δείτε το βίντεο:



zappit.gr

ethel-sinadelfos

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails