Tuesday, May 20, 2014

Ν.Κακλαμάνης: "Η αποστολή μου ήταν να μην μπει ο Κασιδιάρης στον β'γύρο και πέτυχε"!


Δήλωση βόμβα είχαμε πριν λίγο από τον ανεξάρτητο βουλευτή Νικήτα Κακλαμάνη ο οποίος αποκάλυψε εμμέσως πλην σαφώς, ότι η υποψηφιότητά του ήταν συμφωνημένη με την ηγεσία της ΝΔ προκειμένου να λειτουργήσει ως "ανάχωμα στην άνοδο του Λαϊκού Συνδέσμου" κάτι που επιτεύχθηκε αφού "εμπόδισε τον Η.Κασιδιάρη να περάσει στον β΄γύρο"!
 
Συγκεκριμένα πρι από λίγο δήλωσε σε ραδιοφωνικό σταθμό "Ημουν το ανάχωμα στην Χρυσή Αυγή. Μέσα στο κόμμα χρειάζονταν κάποιον που να πάρει τις ψήφους των δυσαρεστημένων δεξιών. Αν δεν υπήρχα οι ψήφοι μου θα πήγαιναν στον Ηλία Κασιδιάρη και θα πέρναγε στον β΄γύρο"!
 
Ο ανεξάρτητος βουλευτής Νικήτας Κακλαμάνης, μίλησε στον Realfm 97,8 με αφορμή το εκλογικό αποτέλεσμα στον Δήμο της Αθήνας. Συγκεκριμένα είπε:
 
"Είναι λάθος να αθροίζεται αυτό το ποσοστό το 7-7,5% που πήρα στον Άρη Σπηλιωτόπουλο. Ενα μεγάλο κομμάτι αυτού του ποσοστού θα ψήφιζε Χρυσή Αυγή αφού η υποψηφιότητά μου αφορούσε την "καθαρή" δεξιά που δεν θα ψήφιζε Σπηλιωτόπουλο. Στέρησα τον β' γύρο στην Χρυσή Αυγή. Η υποψηφιότητα μου ήταν ένα ανάχωμα στον Ηλία Κασιδιάρη κάτι που φυσικά το γνώριζαν στο κόμμα"
 
Και συνέχισε: "Ένα μεγάλο κομμάτι αυτού του ποσοστού, δυστυχώς θα ψήφιζε Χρυσή Αυγή. Αυτός που έβλαψε τη Χρυσή Αυγή, ήμουν εγώ. Δεν φοβήθηκα να κοντραριστώ στα ίσια μαζί τους γιατί έχουμε το ίδιο εκλογικό ακροατήριο, αυτό της "καθαρής" δεξιάς. Είναι ένα ποσοστό το οποίο το πήραμε κάτω από αντίξοες συνθήκες. Είναι ένα μασίφ κομμάτι το οποίο πολλοί θα θελήσουν μελλοντικά να το έχουν πλάι τους", πρόσθεσε.
 
«Δεν θα πάρω θέση στην νέα εκλογική μάχη. Η ΝΔ πήρε θέση υπέρ του κ.Καμίνη γιατί αυτός ήταν ο αρχικός στόχος και επειδή εγώ δεν υποχώρησα στη μη υποψηφιότητά μου, μη αποδεχόμενος τα όποια ανταλλάγματα. Κατά πόσο ευνοεί αυτή η ξεκάθαρη δήλωση, πρωί πρωί, του κ. Κεδίκογλου, δεν είμαι σίγουρος», ξεκαθάρισε ο κ. Κακλαμάνης αποστασιούμενος σαφώς από την στήριξη Καμίνη. Για την ακριβεια είναι σαφές ότι ΔΕΝ στηρίζει Καμίνη.
 
Και τόνισε ότι "στην αρχή ο Άρης Σπηλιωτόπουλος δεν κατάλαβε γιατί χρησιμοποιήθηκε, εγώ το είχα πει ξεκάθαρα, πρώτη φορά ηγέτης ενός κόμματος διασπά την παράταξη για να ευνοηθεί υποψήφιος ενός άλλου κόμματος" εννοώντας τον Γ.Καμίνη και το ΠΑΣΟΚ!
 
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails