Friday, January 13, 2017

Χίος: Στιγμές τρόμου για 19χρονη που δέχτηκε επίθεση από λαθρομετανάστες

Ήρθε κάποιος από πίσω μου, μου έκλεισε το στόμα και άρχισε να μου τραβάει το κινητό – Aντιστάθηκα αλλά ήρθε και δεύτερος, με κλώτσησε στο πόδι το πήραν κι έφυγαν, περιγράφει
Στιγμές τρόμου, έζησε ανήμερα της Πρωτοχρονιάς μια 19χρονη κοπέλα στην περιοχή του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου στην Χίο, όταν δέχθηκε ξαφνικά επίθεση από δυο αλλοδαπούς οι οποίοι την χτύπησαν για να την ληστέψουν.

Η άτυχη κοπέλα πανικοβλήθηκε όταν οι δράστες της επιτέθηκαν γύρω στις 11 τη νύχτα της Πρωτοχρονιάς, την ακινητοποίησαν κλείνοντάς της το στόμα και την έριξαν στο έδαφος, καθώς φοβήθηκε ότι σκοπός τους ήταν να την βιάσουν. Ωστόσο, οι άγνωστοι αρκέστηκαν να αρπάξουν από την τσέπη της το κινητό της τηλέφωνο και στη συνέχεια τράπηκαν σε φυγή.
Η Τζένη Αγγελίδου, λίγες μέρες μετά το συμβάν μιλά στο protothema.gr για τις στιγμές εκείνες που πέρασε στα χέρια των δυο μεταναστών, αλλά και για το πόσο αυτή η περιπέτεια έχει επηρεάσει την καθημερινότητά της. «Προχωρούσα για να φτάσω σπίτι μου εκείνο το βράδυ σε ένα πολύ κεντρικό δρόμο της Χίου όταν ξαφνικά ήρθε κάποιος από πίσω μου, μου έκλεισε το στόμα για να μην μπορέσω να φωνάξω βοήθεια και άρχισε να μου τραβάει το κινητό από το χέρι.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails